Menu
(0)
Search Cart

Maksuehdot

Yleiset ehdo

Asiakkaidemme on oltava vähintään 18-vuotiaita ja heillä on oltava toimitusosoite Suomessa. Asiakkaaksi rekisteröidytään suoraan sivustossamme sen jälkeen, kun halutut tuotteet on valittu. Ostoksia voi tehdä myös rekisteröitymättä asiakkaaksi. Henkilötietojen käsittelyä koskevasta kohdasta saat lisätietoa siitä, kuinka käsittelemme meille luovutettuja tietoja. Jos ehtomme muuttuvat, asiasta ilmoitetaan selkeästi sivustossamme ja/tai annetuissa tuotetiedoissa. Mahdollisissa riitatilanteissa noudatamme Euroopan kuluttajakeskuksen / ECC Finlandin suosituksia.

Tilauksen tekeminen

Kun asioit verkkokaupassamme, valitset ensit haluamasi tuotteet. Kun olet napsauttanut tuotteen Osta-painiketta, se lisätään ostoskoriisi. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, saat yhteenvedon ostoskorin sisällöstä napsauttamalla sitä. Tämän jälkeen voit siirtyä kassalle ja täyttää tarvittavat tiedot, jotta me tiedämme, minne tuotteet toimitetaan. Tämän jälkeen valitaan maksutapa ja maksetaan ostokset. Kun tilaus on tehty, näyttöön tulee vahvistus. Lähetämme kuitin automaattisesti sähköpostiosoitteeseesi. On tärkeää antaa ostohetkellä toimiva sähköpostiosoite, sillä kaikki tilausta koskevat tiedot lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse.

Hinnat ja tuotetiedot

Kaikki sivuston hinnat sisältävät arvonlisäveron. Vastaanotettuja alennuskoodeja ei voi yhdistää kampanjahintoihin. Alennushinnat ja käynnissä olevat tarjoukset/kampanjat ovat voimassa niin pitkään kuin varastoa riittää tai määritettyyn päivämäärään saakka. Emme vastaa siitä, että alennushintainen tuote voi loppua, sillä sivustomme ja kassajärjestelmämme eivät ole yhteydessä toisiinsa. Emme vastaa tuotetietojen, kuvien ja hintatietojen painovirheistä, toimittajien hinnankorotuksista, mahdollisista virheistä teknisissä tiedoissa tms. tai tuotteiden loppumisesta. Emme vastaa siitä, että tuotteiden värit saattavat näyttää erilaisilta, eivätkä vastaa täysin kuvia.

Maksutavat

Lasku

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. Asiakkaan syotettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista.

Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia. Asiakkaan on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla sekä seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki. Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure–koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Debit-/Credit –kortti

Voit maksaa Debit-/Credit –yhdistelmäkorteilla sekä Visa Electron korteilla. Debit-kortilla maksaminen on helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa kuin verkkopankissa. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan ainoastaan itse kortin. Jos maksu menee debit-kortilta, se veloitetaan samalla tavalla suoraan tililtäsi. Koska luottokorttiyhtiösi takaa Debit-/Credit –yhdistelmäkortin maksut, on se sinulle turvallisempi vaihtoehto. Jos ongelmia ilmenee, saat aina rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä, mikäli ostos on tehty eurooppalaisesta verkkokaupasta. Kun valittavanasi on debit eli maksukortti sekä credit eli luottokortti, voit maksaa verkossa tehdyt ostokset suoraan tililtä tai korttiin liitetyltä luottotililtä.

Maksettaessa Credit-kortilla annetaan korttinumeroksi kortin etupuolella oleva 16 merkkiä pitkä numerosarja. Verkkomaksamisessa käytetty 3 merkkiä pitkä tarkistusluku, eli CVV2-luku, löytyy kortin kääntöpuolelta nimikirjoitusalueen oikealta puolelta. Maksaessasi Debit tai Credit/Debit -kortin Debit-ominaisuudella, on käytettävä kortin kääntöpuolen vasemmasta alakulmasta löytyvää numerosarjaa. Ensimmäiset 16 numeroa toimivat korttinumerona ja kolme viimeistä toimivat tarkistuslukuna.

Visa Electron

Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden. Tilauksen yhteydessä sinut ohjataan oman pankkisi suojattuun varmennuspalveluun, jossa ostoksesi varmennetaan verkkopankkitunniksilla (Verified by Visa).

Luottokortti

Hyväksymme kaikki Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Verkkopankkimaksu

Voit maksaa tilauksen Klarnan avulla suoraan verkkopankissasi pankkitunnuksillasi.

Lasku

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa ostokset laskulla tai joustavasti useammassa erässä. Mikäli asiakas valitsee maksutavaksi laskun, se lähetetään asiakkaalle sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee varastoltamme. Laskun maksuaika on 14 päivää tilauksen lähetyksesta ja eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.

Erämaksu

Laskun voi maksaa myös 3-36 kuukauden erissä. Laskun voi maksaa myös omassa tahdissa, jolloin asiakas voi itse päättää kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään yhdenksän (9) euroa). Kuukausikustannus on tiedossa, kuten myös se, milloin koko summa on maksettu. Lisäksi kaikki ostokset, jotka maksetaan omassa tahdissa joustavalla erämaksulla, yhdistetään kätevälle kuukausilaskulle. Kuukausilaskusta saa hyvän yleiskuvan omasta tilanteesta ja kaiken saa maksettua vain yhdellä laskutusmaksulla.

Klarnan maksuaikakampanjat

Klarna tarjoaa aika ajoin asiakkaillemme erilaisia maksuaikakampanjoita. Asiakkaan tulee täyttää Klarnan luottoehdot, jotta kampanjamaksuvan voi valita.

Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilauksien maksamiseen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun:

Puh. 09 425 99 771 (maksuton)

Voit myös asioida Klarnan kanssa heidän verkkosivuillaan chat-palvelun välityksellä: https://www.klarna.com/fi/tuki.

Klarnan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-18.

Takuu

Grandparfym.fi on valtuutettu jälleenmyyjä, joten voit luottaa siihen, että tuotteemme ovat aitoja ja huippulaatuisia sekä Suomen markkinoille hyväksyttyjä. Hankimme kaikki tuotteemme suoraan alkuperäisiltä valmistajilta tai valtuutetuilta jakelijoilta, minkä ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tuotemerkkien täyden valikoiman ja uutuudet.

Verkkokaupallamme on Ruotsissa Trygg E-handel -sertifikaatti, joka tarkoittaa sitä, että meillä on turvalliset käytännöt henkilötietojen käsittelyyn, käytämme turvallisia maksutapoja ja olemme taloudellisesti vakaa ja luottokelpoinen toimija.

Toimitukset

Tuotteet toimitetaan tavallisesti 3–5 arkipäivän* sisällä sillä edellytyksellä, että tuotteita on varastossa. Varastotilanne näytetään jokaisen tuotteen kohdalla (emme vastaa mahdollisista varastotilanteen virheistä, kun varastojärjestelmää päivitetään). Jos toimitus myöhästyy tai muuttuu, otamme sinuun yhteyttä 48 tunnin sisällä. Kuluttajana sinulla on oikeus purkaa kauppa maksutta, mikäli toimitus viivästyy.

*Toimitusaika voi olla pidempi kampanja-aikoina, kun käsiteltävänä on erityisen paljon tilauksia.

Valitset itse, toimitetaanko tilaus kotiin, noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Tilaus toimitetaan osoitteeseen, jonka olet antanut tilaushetkellä. Varmista, että olet antanut oikean toimitusosoitteen ja matkapuhelinnumeron.

Toimituskulut

Yli 55 euron arvoiset tilaukset toimitetaan ilmaiseksi. Alle 55 euron tilausten toimituskustannukset ovat 5,20 euroa.

Palautusoikeus

Etämyyntidirektiivin mukaisesti sinulla on Grandparfym.fi-verkkokaupan asiakkaana 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottopäivästä lähtien. Sinulla on oikeus perua ostos myös siinä tapauksessa, että tuotteen toimitus myöhästyy. Voit käyttää palautusoikeuttasi ilmoittamalla asiasta Grandparfym.fi-verkkokaupalle sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeitse palautusajan sisällä. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Tuote on palautettava alkuperäisessä kunnossa. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joiden pakkauksen sinetti on rikottu. Grandparfym.fi pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta mahdollisesti puuttuvat tuotteet.

Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen, hyvitämme sen hinnan mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen palautusoikeuden käytöstä. Jos asiakas on käsitellyt tuotteita siten, että niiden arvo on laskenut, häneltä veloitetaan arvonalennusta vastaava summa.

Reklamaatio

Noudatamme Kilpailu- ja kuluttajaviraston reklamaatioita koskevia suosituksia. Sen mukaisesti vaihdamme ilmaiseksi tuotteet, joissa on valmistusvirhe tai joku muu vika. Asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä kohtuullisessa ajassa (2 kuukaudessa) virheen havaitsemisesta. Me vastaamme reklamoidun tuotteen palauttamiskustannuksista.

Jos tuote aiheuttaa allergisen reaktion, ota meihin yhteyttä heti ongelman ilmetessä ja toimita mielellään jonkinlainen todiste tai lääkärintodistus reaktiosta. Liitämme todisteet lomakkeeseen, jonka haluamme sinun täyttävän ja palauttavan meille yhdessä tuotteen kanssa.

Jälkitoimitus

Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että jotakin tilaamistasi tuotteista ei ole toimitettavissa, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Saat mahdollisuuden perua kyseisen tuotteen tilauksen tai vaihtoehtoisesti odottaa, kunnes tuotetta on jälleen varastossa. Jos päätät odottaa, lähetämme sinulle ensin ne tuotteet, joita meillä on varastossa, ja jälkitoimituksena loput tuotteet heti kun niitä on saatavilla. Huolehdimme luonnollisesti jälkitoimitettujen tuotteiden toimituskustannuksista.

Lunastamattomat paketit

Lunastamatta jääneestä paketista veloitetaan 29 euroa käsittelykustannuksia. Maksu kattaa toimituksen, pakkaamisen, pakkausmateriaalit, toimituskustannukset, palautuskustannukset ja palautuksen käsittelyn.

Henkilötietojen käsittely

Käsittelemme kaikkia meille luovutettuja henkilötietoja henkilötietolain mukaisesti. Henkilötietolain mukaisesti sinulla on oikeus pyytää tietoja, jotka olemme tallentaneet sinusta. Jos tiedot ovat virheellisiä, puutteellisia tai epäolennaisia, voit pyytää niiden korjaamista tai poistamista. Takaamme sen, että mitään tietoja ei välitetä eteenpäin tai anneta kolmansien osapuolten käyttöön. Sähköpostiosoitettasi käytetään tilausvahvistuksen sekä muiden tilaustasi koskevien tietojen lähettämiseen. Pidätämme oikeuden tietyissä tapauksissa lähettää tietoja antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on kysyttävää asiasta tai haluat muuttaa jotakin, ota yhteyttä niin autamme sinua.